Komentarz: Elżbieta Wojtczak,CEO Communication Unlimited
Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem: „Cisowianka partnerem Unicef w programach wodnych w Afryce.”
Czym jest wystawa Cool Globes i co Was skłoniło do jej organizacji w Warszawie? Communication Unlimited to firma komunikacji marketingowej...
IAA Global Office w oficjalnym komunikacie poinformowało o osobach, które przez najbliższe dwa lata zajmą stanowiska Global Vice Presidents.
Po kilku wygranych przetargach Communication Unlimited nie ustaje w aktywności na polu new business. Do zespołu dołącza Nestor Tazueco Lamata, hiszpański manager, od lat aktywnie funkcjonujący na polskim rynku.
Największy w Europie turniej minisiatkówki już od 10 lat odbywa się w Polsce.
Od Nocy Muzeów 19.05 do 30.07.2017 można zobaczyć wystawę Pawła Kowalewskiego Moc i piękno. Bardzo subiektywna historia polskich matek w Muzeum Fotografii w Krakowie.
Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła kolejną kampanię marketingową – dla filtrów kabinowych Microban.
Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji.
Agencja Communication Unlimited ruszyła z komunikacją nowej odsłony legendarnego motocykla Suzuki GSX-R1000.
Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.
Start-up wspierany przez Communication Unlimited pnie się w górę. Projekt portalu helpzy.com właśnie zakwalifikował się do pilotażowego programu „Startup School” prowadzonego przez najlepszy inkubator start-upów na świecie – YC Combinator i zbiera świetne recenzje na festiwalach w Stanach Zjednoczonych.
Suzuki Polska coraz wyraźniej zaznacza swoją pozycję na rynku. Nowa strategia komunikacji, innowacyjne narzędzia komunikacyjne, rekordowe wyniki w social mediach – to wszystko przekłada się na sukcesy sprzedażowe i dobrą pozycję marki na rynku motoryzacyjnym.
W domu Aukcyjnym DESA Unicum w Warszawie 4 kwietnia odbyła się aukcja dzieł najznakomitszych polskich artystów sztuki współczesnej z prywatnej kolekcji kuratorki Andy Rottenberg. Pod młotek poszło aż 90 dzieł. Sprzedano je za prawie 1,5 milion złotych!
Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła swoją pierwszą kampanię marketingową.
Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax – jednego z liderów na rynku suplementów diety w Polsce – z portfolio Orkla Care.