Communication Unlimited
dla Cisowianki i Unicef


Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem: „Cisowianka partnerem Unicef w programach wodnych w Afryce.”

„Współpracujemy z Unicef od 2016. Na co dzień dostarczamy wodę milionom Polaków, jednak pamiętamy również o tych rejonach świata, gdzie dostęp do wody pitnej jest ograniczony lub wręcz niemożliwy. Wspólnie z Unicef staramy się to zmienić. Dzięki środkom zebranym w 2016 roku udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce, dzięki którym bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. W tym roku chcemy poprawić ten wynik."

- mówi Agata Berndt, PR Manager Nałęczów Zdrój S.A.

Kampanii outdoorowej towarzyszy komunikacja na produktach. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki Cisowianki z logo Unicef. Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada Communication Unlimited, wspierająca Cisowiankę także w innych działaniach.

„Communication Unlimited od lat realizuje projekty zaangażowane społecznie. Stworzyliśmy kampanię „Pij Mleko! Będziesz Wielki”, wspólnie z marką Super-Pharm uczymy niewidome kobiety robić make-up, współpracujemy z fundacją Rak’n’Roll. Cieszymy się, będąc częścią tej szlachetnej inicjatywy Cisowianki i Unicef.”
- mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Kampania jest obecna na nośnikach outdoorowych w całej Polsce, potrwa do końca kwietnia 2018 r.

nowymarketing.pl
mmponline.pl
portalmedialny.pl
signs.pl