O rynku luksusowych apartamentów w Polsce opowiada Ewa Kumorek-Fedor
O rynku luksusowych apartamentów w Polsce opowiada Ewa Kumorek-Fedor
Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited była gościem programu Pawła Różyńskiego #RZECZoBIZNESIE
Mariaż sztuki i centrów handlowych, mimo że brzmi zaskakująco, coraz częściej się udaje.
Agnieszka Grajda and Karolina Pasek won the main prize in this year's edition of Young Creatives KTR in the Design category. In mid-June they will represent our country at the international competition in Cannes.
Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem: „Cisowianka partnerem Unicef w programach wodnych w Afryce.”
Czym jest wystawa Cool Globes i co Was skłoniło do jej organizacji w Warszawie? Communication Unlimited to firma komunikacji marketingowej...
IAA Global Office w oficjalnym komunikacie poinformowało o osobach, które przez najbliższe dwa lata zajmą stanowiska Global Vice Presidents.
Po kilku wygranych przetargach Communication Unlimited nie ustaje w aktywności na polu new business. Do zespołu dołącza Nestor Tazueco Lamata, hiszpański manager, od lat aktywnie funkcjonujący na polskim rynku.
Największy w Europie turniej minisiatkówki już od 10 lat odbywa się w Polsce.
Od Nocy Muzeów 19.05 do 30.07.2017 można zobaczyć wystawę Pawła Kowalewskiego Moc i piękno. Bardzo subiektywna historia polskich matek w Muzeum Fotografii w Krakowie.
Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła kolejną kampanię marketingową – dla filtrów kabinowych Microban.
Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji.
Agencja Communication Unlimited ruszyła z komunikacją nowej odsłony legendarnego motocykla Suzuki GSX-R1000.
Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.
Start-up wspierany przez Communication Unlimited pnie się w górę. Projekt portalu helpzy.com właśnie zakwalifikował się do pilotażowego programu „Startup School” prowadzonego przez najlepszy inkubator start-upów na świecie – YC Combinator i zbiera świetne recenzje na festiwalach w Stanach Zjednoczonych.
Suzuki Polska coraz wyraźniej zaznacza swoją pozycję na rynku. Nowa strategia komunikacji, innowacyjne narzędzia komunikacyjne, rekordowe wyniki w social mediach – to wszystko przekłada się na sukcesy sprzedażowe i dobrą pozycję marki na rynku motoryzacyjnym.
W domu Aukcyjnym DESA Unicum w Warszawie 4 kwietnia odbyła się aukcja dzieł najznakomitszych polskich artystów sztuki współczesnej z prywatnej kolekcji kuratorki Andy Rottenberg. Pod młotek poszło aż 90 dzieł. Sprzedano je za prawie 1,5 milion złotych!
Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła swoją pierwszą kampanię marketingową.
Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax – jednego z liderów na rynku suplementów diety w Polsce – z portfolio Orkla Care.